Geçmişten gelen güven ve tecrübemiz ile müşterilerimize ve bağlı bulunduğumuz sigorta şirketlerine karşı sorumluluklarının bilincinde olan SİGOVA SİGORTA, müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutmayı amaç edinen bir kuruluştur.
Müşteri memnuniyetini, her geçen gün daha üst seviyelere taşımak amacıyla, sunulan hizmetlerde Kalite Yönetim Sistemini (KYS) bir yönetim şekli olarak benimsemiştir.
SİGOVA SİGORTA, Müşterilerinin tüm ihtiyaçlarına cevap veren, güler yüzlü, kaliteli hizmet anlayışı ve sürekli yenilenen tecrübe ile sigorta acenteliği anlayışına yeni bir bakış açısı getirmiştir.
SİGOVA SİGORTA, politikasında "Kalite"; istenen Özelliklere uygun müşteri memnuniyetini sağlamak olarak tanımlanır. Dolayısıyla SİGOVA SİGORTA kaliteyi gerçekleştirmek için piyasaya sunduğu Hizmeti, en ekonomik biçimde ve zamanında teslim etmeyi hedefler.